Tab menu

Friday, November 19, 2010

main gitar mase tension stdy

Ahahaha...time tnsen stdy mlm2...dh la soknye exam....tp apekan daya.........da nma pon student....sambil stdy...smbil rehat2....nih aku...taro...paan...jibam berkaraoke tengah2 mlm...ksian orang sbkah umah nk stdy....ktorang dok mmekak...gambo paan xde sbb die kne men drum aka ketok meja stdy...kah2...layaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn..``

video


vocalist : Taro aka Haziq
guitar   : Arl aka al
backup singer : jibam aka shy2
drum : paan aka an2

cerita dikala bosan...

sakit perot aku baca...kahkahkah

Pertama

Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Lepas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.

Kadi tanye kat pompuan tu... . "Kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?

Pompuan tu jawab... "Saya yang mengandungkan anak tu. saya yang melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya."

Si jantan (suami) terkedu sebab dia tau pas ni kadi akan tanye dia lak. ahhh... sudah... mende aku nak goreng kadi ni... .

Kadi pun tanye si jantan... "Hah... kamu.... bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela"

"Tuan kadi... kalaulah saya ada syiling seringgit, dan saya 'masukkan' dalam vending machine, pas saya tekan satu butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. Saya nak tanye tuan.. air tin yang keluar dari mesin tu hak saya atau hak mesin ?"

Jawab kadi.."Hak kamu le.."

Jantan tu kata lak.."Hah... sama le kes ni pun..."



Kedua

Suatu hari seorang menteri dan isterinya pergi merasmikan pusat pembiakan lembu Australia . Di depan hadirin.. seorang petugas dengan semangatnya menjelaskan proses pembiakan lembu ini..

"Dato dan Datin.. Lembu kami ini mampu mengawan sebanyak 5 kali sehari."

Mendengar penjelasan itu.. dengan pantas isteri menteri itu berbisik ke telinga suaminya.. "Dengar tu.. Lembu pun mampu mengawan sampai lima kali sehari bukan macam abang..!"

Mendengar komen isterinya itu.. menteri tersebut cuma masam muka saja. Kemudian petugas di depan nya tadi meneruskan penerangan.. . "Lembu ini mampu mengawan dengan lima lembu betina berlainan sehari!"

Menteri dengan senyum membisiki telinga isterinya.. "Dengar tu.. Lima kali sehari dengan lima betina yang berlainan.. bukan dengan satu betina saja.."



Ketiga

Alkisah seorang anak gadis yang ingin berkahwin mengikut pilihan sendiri.. Lalu dinyatakan hasratnya kepada orang tuanya.. kemudian berkatalah orang tuanya... sekiranya engkau ingin lelaki pilihan engkau sendiri.. carilah yang sopan santun dan ORIGINAL.

Hatta sebulan mencari bertemulah dia dengan seorang jejaka yang sopan santun tapi keORIGINALannya belum lagi diketahui... setelah selesai upacara akad nikah maka malam pertama pun dilalui bersama.


Pada malam pertama si suami memakai kondom kononnya untuk merancang keluarga. Keesokan harinya.. si isteri pun memberitahu kepada orang tuanya bahawa suaminya memang betul-betul ORIGINAL..

Kemudian orang tuanya pun bertanya: "Macam mana engkau tahu laki engkau tu ORIGINAL?"

Anaknya dengan selamba campur megah berkata: "Betul abah...! ORIGINAL...! Plastik pun tak bukak lagi...!"

nih aku ajo cara jawab tepon....

"Ada banyak cara klw nk jwab tepon lg2 klw kite xsuke org 2 xpon saje nk memain......"


1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
    Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
    Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
    Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
    Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
    Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?
    Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
    Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
    Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
    Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
      Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
      Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
      Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

try la kt kengkawan ke..hahaha

serial number tuk semuaa......

nie klw ade sape2 nk serial number...try la...

Adobe Photoshop CS2

S/N: 1045-0436-9551-0266-5984-9386
s/n: 1131-0201-5621-6381-7682-3918
S/N: 1131-1028-1537-2956-7072-0359
S/N: 1045-1082-6373-5878-7149-7943,









Adobe Photoshop CS3 Extended

1330-1751-1921-7520-1721-1350
1330-1363-7694-4895-1528-1544
1330-1800-5141-4335-5864-7292
1330-1639-1879-7614-0164-0352
1330-1313-7694-4895-1528-1598
1330-1863-9167-6007-0649-1177
1330-1793-3705-2324-5056-2305









adobe photoshop cs4

Name: asu S/N: 1330-0414-4416-0263-50¶7-8322
Name: Cyberspirit 21 s/n: 1325-1454-5884-7210-4830-3247









Adobe Photoshop CS5 Extended
1330-1428-7732-8085-9491-0131
1330-1745-9531-6093-2257-3615
1330-1687-3144-7172-8918-8851
1330-1719-0865-2541-9932-5236
1330-1283-8441-8645-8020-4781
1330-1189-2186-2614-3452-6862
1330-1427-6819-1630-1199-9860







ADOBE Photoshop 6

s/n: PWG600R7002626-664
s/n:PWW600R7105467-948
S/n: PWW600R7119887
s/n: PSW600R7000000-100-523,
s/n:PSW600R4575684-100-849,
s/n:PSW600R0098667-100-877
s/n:PWW600 R7105467-948






Adobe Photoshop 7

S/N: 1045-1127-4654-6251-5512-8893
S/N:1045-0203-3247-2217-3566-6177









adobe photoshop cs version 8

1045-1089-9334-5081-2000-4688 1045-1088-4496-7922-2294-2275
1045-1088-9903-8503-9388-9706 1045-1086-9441-0187-1355-2597
1045-1084-8992-6886-9828-3673 1045-1089-5425-9866-6103-1718
1045-1082-6149-6638-8166-1679 1045-1088-1122-4276-7014-6161
1045-1086-4304-5042-4249-2496 1045-1086-6734-7114-3650-2502
1045-1081-4677-4012-7814-8293 1045-1089-2349-8133-2402-3045








Adobe Photoshop v9.0 CS2 Full Version

name: www.bestserials.com code: 123123123123






Adobe Flash CS3

s/n: l4p9










Adobe Flash CS4 v10.0

1302-1226-9586-7219-0665-5364
1302-1277-6211-4922-5421-5947









Internet Download Manager 5.18 Build 4

s/n: SV8SX-FAFRT-0HZGT-6UG7S
s/n: YGF6Z-EHXJ3-GXSKJ-5XI8B
s/n: BBY1Q-XPXXW-793UP-HPMLZ
s/n: 098EM-6F1D5-FUT6O-3D0Q0
s/n: AMX7L-7B4Y3-P3OQK-HKFXT
s/n: UGLHD-J7QXS-U0CFU-AUDA0
s/n: Z7CBC-4DKD9-VVZE8-I1EA2
s/n: N5L02-1XWC4-ES3SA-WI8O9
s/n: 8VIGV-K6TJI-Z4Q0R-1YSKK
s/n: GC1JH-QWT26-1DJJR-KLHDY
s/n: TE78G-A9DU5-ZF5J2-CWFN0
s/n: 88Q6A-BF2G9-GKU3M-WGTZ2
s/n: OR77C-WH4AQ-PU0PH-6E9LF









IDM 5.14.1.0

S/N: Y30OZ-DNQH7-FRWPW-YYZÍA














Avast 4.8 pro

c08998884r9900n5999-ss7cthum or
s98222485r9900l1583-uvy733ze or
c38799999r9900f6961-zyybs2b4 or
c97897897r9900h8577-ds7bfptd or
w75344574r9900w7584-6fjl9hf1 or
c64458454r9900t7787-b3km9s9n or
c28868574r9900d9495-csf8drvy or
s89883292r9900y9999-mt09nnde







Kaspersky Antivirus CBE 7.0.1.325

s/n: 44UEA-CYRAJ-NMAV3-YXX4V








Install Adobe Acrobat 9 Pro Extended

1380-1601-7539-9354-7032-1203
backup your "AMTLibWrapper.dll" then copy the fixed one.








ACDSee 1.0

Name: P s/n: 32345678901234567890





ACDSee 2.3

Name: letis s/n: 213111 or Name: RAGGER/CORE s/n: 0718645668




ACDSee 2.4

Name: Han Solo s/n: 367661887821327







ACDSee Pro 3 (tested):
GH2DVH-337G5-3W8VRL-DWCDYNL
GKCDVH-337G5-3ZZGBC-DGJ6F8J
GHYDVH-337G5-3VYQML-JH2VXXY
GJKDVH-337G5-3CNMCK-3NV8YJM
GJXDVH-337G5-335BKH-4QHWTKB





ACDSee 4

s/n: 148 817 607 012 681 441
S/N: 708-801-298-633-437-541





ACDSEE 5

S/N: 190 218 100 140 061 801
Name: Viewer and Editor Serial: 611 051 420 230 881 441
Name: Viewer and Editor S/N: 611 051 420 230 881 441






ACDSee 6 PowerPack

Serial: 541-746-478-960-487-541






ACDSee 7

s/n:4TBD4K-B77KV-RNYT9P-G7SVM5Q
s/n:4TFDSK-N6Q3Y-NRS9GT-DZLP2CJ
s/n:4VRDZK-8XFDK-TMF6K3-4LC9Y84
s/n:4SFDXK-9C93R-M3G2WB-DGWGRQL
s/n:4WYD4K-RK2HZ-RTXV9B-7CD8HG3
s/n:4ZDDBK-5MKMZ-CNRJWD-H5GRD6W







ACDSee 8

s/n:43JDRK-KWRN6-4VNF3K-HG6DVLH
s/n:4F9DPK-LP5JL-S3D5VN-JBDNF6V
s/n:43SDZK-GKDF4-N3T5VY-3B3TZ65
s/n:43ND2K-3FRT8-B8X9GT-4CPHZYN
s/n:48BD3K-T3Y8P-KTT628-3M23NSM
s/n:4FLD7H-334HT-3JB6WF-JG8FC2D
s/n:4FLD7H-334HT-3JB6WF-JG8FC2D-DZM it will work surely 200% convrting 7 days trail to full
s/n: 4FLDF5-BDDDD-RLPLNP-3D6BNG5
s/n:4FLDKK-YDDDD-QPBZ5R-HN92Z37


serial dont copy and paste





Need for Speed™
Need for Speed™ Underground : PL6W-L3RN-FBF9-RZLM-K7JA
Need for Speed™ Underground 2 : YTGQ-6SDJ-E934-88ZP-RLD0
Need for Speed™ Most Wanted : PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9
Need for Speed™ Carbon : 0MZ9-9Z0F-FIGH-TING-4FUN
Need for Speed™ Hot Pursuit 2 : M88G-AS3A-YGR4-ZJGZ
Need for Speed™ Pro Street : ...




Grand Theft Auto GTA Vice City 1: 14423-1242663231-DANE-LUSHI ATARZE-26423-BEN-ZONA
GTA 3: 0901-3482564-1716312-0441
GTA 4 Alls/n:H6XMM-CMBQB-64HF3-CHJC9-PVTPQ GFWL
GTA: Vice Citys/n:14423-1242663231-DANE-LUSHI ATARZE-26423-BEN-ZONA











Uniblue Software Collection 2010
- Driver Scanner : DS-G06F8-3F0C3-74D32-06C90-60601-000G0
- Power Suite : PS-0HQQ7X-9PKW1R-ZY4ND3-A5XUP2-9CUK9N
- Registry Booster : RB-0HQWX7-NWYFTU-BHTBR0-QXT6JH-PVC32D
- SpeedUp my PC : PS-0HQQ7X-9PKW1R-ZY4ND3-A5XUP2-9CUK9N









Microsoft Office Home and Student 2007

s/n: HBC66-D6YR7-CRP7H-T8VP4-99PMW













MICROSOFT OFFICE 2007

KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8





office 2007 12.0.6013.5000

s/n: 12.0.6013.5000





Nero 6

S/N: 1A23-8053-4815-2674-2525-9771



Nero 7

1C82-0010-8011-0000-6133-3694-0768



Nero 8 (Ultra Edition) 8.X

s/n: 1K22-1867-0795-66M4-5590-8067-CM8M



Nero 9

s/n: 9M03-01A1-PCX7-K31A-8A94-98PT-KT2E-522A or s/n: 91524-54875-14563-85975-87528

Pelbagai cara nak ikat tali kasut yang menarik...jom try!!!

Menarik btol aku nengok cara ikat tali kasut...teringat kecik2 dulu mase mak ikatkan tali kasut aku...hahaha








cool~~~~!!!

Beg plastik yang cool!!!!!

Tertarik plak aku tegok beg2 nie....klw la kt Malaysia ada...mmg aku rembat satu dah.....







Related Posts with Thumbnails