Tab menu

Thursday, August 11, 2011

Bermain dgn bulb..!!!



Today..im going to share about lght graffity..yeah!!!..sounds cool...ahh..maleh eden nk ckap2 omputih nie...mlm td gua grak ngn mamat n kalip p klcc testing nk wt light graffity..bermodalkn sebijik nikon..n sbijik tripod...jd la jgak pic2 yg br amatur nie...

Gua tgk bdak2 skg maen2 ngn lampu snap gmbr..gua pn ngan rasa pnuh bersemangat gerak ke klcc menumpang motor mmber gua dengan menjinjing 2bijik beg tuk test maen2 lmpu nie..gmbar gua xleh nk upload lg....blom ditapis...kang kuar gmbar bukan2 ajaq pala ang...

Mmg agak style la light graffity neh...tp dengan tangan gua yang kurang berseni nie mmg nmpak keras la chya2 yg yrhasil dr encik nikon nie...dh mmg gua fail bab seni2 nie..so sgla lukisan dan tulisan mmg xmmberansangkn lnsung...tp xpe..prctce makes prfecy...wlpn bukan bdrah seni...gua ttap nk try jgak!!!...pas shur nnti gua upload hasil seni gua neh...

Bersambung....


Location : Persiaran Tun Ismail, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur,

Posted via Samsung galaxy tab p1000

Location : Persiaran Tun Ismail, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur,
Posted via Samsung galaxy tab p1000

No comments:

Related Posts with Thumbnails