Tab menu

Friday, December 3, 2010

Makan nasi lemak bersama keluarga

Bagun2 pagi jek...kne mndi...mnyampah gile...demm!!...klw kt ostel leh tdo tanpa ganguan...tetapi...pagi nie aku bangun sbb nak g bfes ngn family kat luar....smenjak aku blk cuti nie...mmg mewah la mknan...hahaha...kire tiap saat prut xpnah rsa lpar kcuali aku yg gtal2 xnk p makan..

Berbalik kpda main story..pagi nie aku p bfes ngn family kat food court sblah hospital..kt situ nasi lemak kukus die mmg sdap gile laa...pas 2 ditambah ngan sotong msak sambal plak...mmg stu pinggan xckup..tp dsbabkan blk cuti nie prot aku brtambah boroi sedikit...ak makan stu pinggan jela ngn prsaan kecewa..


Tengok!!...nmpk sedap kn!!!...wlwpn dh kne gaul sbb xthan tengok nasi 2 mngadap dpan mata...tp memang best la dpat mkan rmai2 wlwpn sorang adik kembar aku malas nk ikot sbb penat begayut ngn awek die mlm td...
    


Pagi2 lg makan nasi lmak...kompem tgh hari japg brbut2 msuk toilet...nie ade la diselitkan gambr mak aku...bapak...adik bongsu ngn yg second...

gambar aku tidak dilupekan...haha...nk intrframe gak..


Skarang msa aku nk bertapa atas katil...penat + kenyang + geram (pakcik streamyx wt hal)....sblum brundur dri....aku nk smpaikn serangkap pantun...


makan nasi sambal budu,
airnya pula sirap campur gula,
datanglah kamu datang padaku,
bersamalah kita lelapkan mata..


No comments:

Related Posts with Thumbnails